8 selskaper

Dyrebutikker

...

    Dyrebutikker

    I likhet med mennesker har kjæledyr sine egne behov. Som mennesker vil din hund eller katt ha god kvalitetsmat. Men alle dyr er forskjellige - katten vil ha et klostativ, hunden din vil ha en seng, et teppe og et bein. Kaninen, hamsteren og fuglen vil ha et rent og stort bur, fiskene i akvariet trenger planter og steder å gjemme seg. Eller kanskje du bare vil gi kjæledyret ditt en godbit eller leke?

    Trender

    En stor andel av folk som handler på nett bruker en søkemotor for å finne det de leter etter, mens andre finner nettsider jungeltelegrafen. Mange kjøpere svarer på spesialtilbud i e-poster og annonser eller finner en matbutikk gjennom et prissammenligningsnettsted. Tillit er en essensiell faktor for å velge en nettbutikk. Seksti prosent av nettkundene som har en god førsteopplevelse med et bestemt nettsted, vender tilbake til det nettstedet for å kjøpe mer. En etablert forhandler med et kjent merke er mer sannsynlig å stole på enn en ukjent selger.

    Bøker og musikk er de mest populære nettkjøpene, etterfulgt av klær og tilbehør, sko, videoer og DVDer, spill, flybilletter og elektronisk utstyr. Kosmetikk, ernæringsprodukter og dagligvarer kjøpes i økende grad på nett. Omtrent en fjerdedel av de reisende kjøper flybilletter på nett fordi det er en rask og enkel måte å sammenligne flyreiser og foreta et kjøp på.

    Mange vellykkede rent virtuelle selskaper arbeider med digitale produkter (inkludert informasjonslagring, gjenfinning og modifikasjon), musikk, filmer, kontorrekvisita, utdanning, kommunikasjon, programvare, fotografering og økonomiske transaksjoner. Eksempler på denne typen virksomhet inkluderer: Google, eBay og Paypal. Andre vellykkede markedsførere bruker Drop shipping eller tilknyttede markedsføringsteknikker for å lette transaksjoner med materielle varer uten å opprettholde en reell beholdning. Eksempler inkluderer flere selgere på eBay.

    Fysiske forhandlere bruker ofte sine nettbutikker for å øke salget både på nettet og i butikkene sine ved å publisere informasjon om tilbud i butikk på nettet og ved å tilby gratis tillegg som batterier eller tilbehør til kunder som undersøker produkter på sidene deres.


    Dyrebutikker

    Uansett hva kjæledyret ditt trenger eller ønsker, kan det finnes i en dyrebutikk. Men hvilken dyrebutikk bør du henvende deg til for et bredt utvalg? Hvilken er billigst? Hvem selger de beste produktene og gir best råd og service? Vi har laget en oversikt over alle dyrebutikker. For å hjelpe deg med å gjøre ditt valg har kunder delt erfaringer, meninger og anmeldelser. Har du noen personlige erfaringer? Legg gjerne igjen din egen anmeldelse.

    Svindel og sikkerhetsproblemer

    Netthandlere har en høyere risiko for å bli svindlet av en dagligvarebutikk fordi de ikke er i stand til å undersøke varer fysisk før de kjøper dem. Uærlige selgere godtar av og til betaling for en bestilling og sender aldri varen. De fleste kredittkorttjenester tilbyr beskyttelse mot denne typen svindel. Selgere risikerer også tap fra kjøp gjort med stjålne kredittkort eller uredelig avvisning av nettkjøp.

    Secure Sockets Layer (SSL)-kryptering forhindrer kredittkortnumre fra å bli fanget opp under overføring mellom forbruker og selger. Identitetstyveri er fortsatt et problem for forbrukere hvis hackere bryter seg inn på en kjøpmanns nettside og stjeler navn, adresser og kredittkortnumre. Datasikkerhet er en stor bekymring for selgere og e-handelstjenesteleverandører som implementerer mottiltak som brannmurer og antivirusprogramvare for å beskytte nettverkene deres.

    Phishing, der forbrukere blir lurt til å tro at de har å gjøre med en anerkjent forhandler, og manipulert til å gi privat informasjon til en ondsinnet part, er en annen fare. Denial of service-angrep er en liten risiko for selgere, det samme er server- og nettverksavbrudd.

    Forbrukere kan beskytte seg selv når de bruker nettforhandlertjenester på flere måter:

    • ved å bruke anerkjente butikker, sørge for at det er omfattende kontaktinformasjon på nettstedet før de bruker tjenesten, og notere om forhandleren har registrert seg for bransjeovervåkingsprogrammer som trust mark eller trust. seiling .
    • Sikre at forhandleren har publisert en personvernerklæring som sier at den ikke vil dele privat informasjon med andre uten samtykke.
    • Sikre at leverandøradressen er beskyttet med SSL (se ovenfor) når du legger inn kredittkortinformasjon. URLen på skjermen for inntasting av kredittkortinformasjon skal starte med "HTTPS".

    Bruk sterke passord som ikke inkluderer personlig informasjon som navn eller fødselsdato.

    Lese uavhengige forbrukeranmeldelser av personlige erfaringer med et selskap eller produkt. Disse kan ofte finnes ved å skrive inn firmanavnet i en søkemotor.

    Bekreftelse på at spesialtilbud i e-post eller nettannonsering er ekte ved å gå direkte til forhandlerens nettsted. De fleste selskaper tilbyr fraktforsikring i tilfelle et produkt går tapt eller skades; dersom en vare er spesielt verdifull, må kunden bekrefte at den er forsikret.

    Personvern

    Personvern er viktig for noen forbrukere. Jurisdiksjoner har forskjellige lover angående forbrukerpersonvern og forskjellige nivåer av håndhevelse. Mange forbrukere ønsker å unngå spam og telemarketing, som kan oppstå ved å gi kontaktinformasjon til en nettforhandler. De fleste forhandlere lover ikke å bruke forbrukerinformasjon til disse formålene, eller å tilby en mekanisme for å velge bort slike kontakter. Butikker samler også inn forbrukerinformasjon. Noen spør etter adresser og telefonnumre i kassen, selv om forbrukere kan nekte å oppgi det. Større selskaper bruker noen ganger adresseinformasjonen som er kodet på forbrukerkredittkort for å legge dem til en adresseliste.