1 selskaper

Merchandise

...

    Merchandise

    Er du hekta på en TV-serie? Eller har du stor interesse for et fotballag? Uansett hva du er fan av, kan det være fint å samle på ting som minner om det hockey- eller fotballaget. En stor fan liker å samle alt han kan. Tenk for eksempel på trøyer fra favorittfotballklubben din gutteband, jentegrupper dansere eller artister. Men denne kategorien inneholder mer enn bare det – den inkluderer også ting som Pokémon-kort, Star Wars-karakterer, Harry Potter-drikker, men også krus, konsollspill, samleobjekter, små statuer, nøkkelringer, leker, penner, mobiltelefonvesker, pennevesker ogmer .. Sist, men ikke minst, inkluderer denne kategorien også superhelt-franchiser fra kjente Marvel og DC som Spider-Man, Batman, The Avengers, X-Men, Superman, Justice League, Green Arrow, Gotham, Suicide Squad og så på fortsett.

    Online handlekurv

    Netthandel er prosessen med å undersøke og kjøpe produkter eller tjenester over internett. De tidligste nettbutikkene startet i 1992, og nettbutikken tok over et betydelig segment av detaljhandelsmarkedet i løpet av det første tiåret av det tjueførste århundre, ettersom eierskapet til personlige datamaskiner vokste og etablerte forhandlere begynte å tilby produktene sine over Internett.

    Elektronisk handel brukes for både business-to-business (B2B) og business-to-consumer (B2C) transaksjoner. Å kjøpe produkter fra en nettbutikk, e-butikk, e-butikk, nettbutikk, nettbutikk, nettbutikk, nettbutikk eller virtuell butikk tilsvarer å kjøpe fra en postordrekatalog. Nettbutikker beskriver produkter for salg med tekst, bilder og multimediefiler. Kunden velger vanligvis varer som skal oppføres på et bestillingsskjema kjent som en "handlevogn" og betaler med et kredittkort eller en eller annen form for elektronisk betaling. Produktene sendes deretter til kundens adresse, eller ved digitale medieprodukter som musikk, programvare, e-bøker eller filmer kan de lastes ned til kundens datamaskin. Netthandel har noen fordeler fremfor shopping i detaljbutikker, inkludert muligheten til enkelt å sammenligne priser fra en rekke kunder, tilgang til et bredt utvalg av varer og bekvemmeligheten av å slippe å kjøre til en fysisk butikk. Nettforhandlere har raffinert fraktmetoder og utviklet insentiver som sjenerøse returpolicyer for å overvinne hindringer som forsinkelser i å motta kjøp og manglende evne til å prøve eller prøve varer før kjøp. Men netthandel kan ikke erstatte opplevelsen av å handle i en butikk eller underholdningsverdien av å gå til et kjøpesenter eller et marked.


    Merchandise

    Produktene nevnt ovenfor er veldig spesifikke og spørsmålet ditt er sannsynligvis: hvor kan du finne dem? Siden du vil ha varer som ser ekte ut og ikke er en billig kopi, er det viktig å finne riktig forhandler. Du bør sørge for at du er godt informert før du bestemmer deg for å kjøpe varer i en nettbutikk. Derfor har vi samlet ulike nettbutikker som selger annonsemateriell og gir ekte kunder plass til å uttrykke sine ærlige meninger og praktiske erfaringer. Som en potensiell kunde kan du dra nytte av kommentarene når du prøver å bestemme hvilken butikk som selger reklamemateriell av beste kvalitet til den beste prisen. Og selvfølgelig ønsker vi deg også velkommen hvis du vil legge til din egen anmeldelse.

    Ideen om netthandel går foran World Wide Web. En teknologi for sanntidstransaksjonsbehandling fra en innenlandsk videobasert TV-stasjon ble først demonstrert i 1979 av Michael Aldrich, som designet og installerte systemer i Storbritannia, inkludert det første Tesco-pilotsystemet i 1984. Det første business-to- business (B2B) datanettverk ble opprettet av Thomson Holidays i 1981.

    I 1990 opprettet Tim Berners-Lee den første World Wide Web-serveren og nettleseren. I 1992 opprettet Charles Stack den første nettbokhandelen, Book Stacks Unlimited (Books.com), to år før Jeff Bezos startet Amazon.com. I 1994 fant andre fremskritt sted, som nettbank og åpningen av en online pizzabutikk av Pizza Hut. I løpet av samme år introduserte Netscape Secure Sockets Layer (SSL) kryptering av data som overføres på nettet, noe som har blitt avgjørende for sikker netthandel. I 1995 utvidet Amazon sin netthandel, og i 1996 dukket eBay opp.

    Vekst

    Flertallet av de tidligste nettkundene var unge utdannede menn som var kjent med datateknologi, men i 2001 utgjorde kvinner 52,8 prosent av nettbefolkningen. Netthandel hadde fanget publikums oppmerksomhet i 1999, og både oppstartsbedrifter og kjente forhandlere lanserte nettsider som tilbyr produktene deres. I løpet av julehandelsesongen 1999, da mange forbrukere prøvde å handle på nettet for første gang, fant forhandlere seg uforberedt på å behandle og sende bestillingene sine effektivt. Nettforhandlere forbedret kundeservicen, og rederier som FedEx og UPS utvidet sine aktiviteter for å møte den økende trafikken. I desember 2008 kunne mange nettforhandlere øke salget sitt ved å tilby garantert levering over natten til kundene i siste liten på julaften.

    Entusiasme for potensialet til netthandel førte til urealistiske forretningsforventninger under "dot.com-boblen" fra 1999-2001. Nystartede bedrifter prøvde å selge produkter som dagligvarer og hundemat over Internett uten å ta hensyn til de uoverkommelige kostnadene ved vedlikehold av varehus og leveringssystemer. Imidlertid kunne bedrifter med etablerte butikker og selgere av spesialvarer utvide kundebasen ved å bruke infrastrukturen de allerede hadde på plass.

    Kunder

    Netthandel krever tilgang til en datamaskin og en eller annen form for betaling som en bankkonto og et debetkort, kredittkort eller Paypal-konto. I følge forskning funnet i Journal of Electronic Commerce, jo høyere utdanningsnivå, inntekt og yrke til husholdningsoverhodet, desto gunstigere er oppfatningen av ikke-butikkkjøp. Økt eksponering for teknologi øker sannsynligheten for å utvikle gunstige holdninger til nye shoppingkanaler. Nettshoppere tilhører mest sannsynlig middel- og overklassen, men etter hvert som teknologiveksten har gjort datamaskiner billigere og mer tilgjengelige for flere mennesker og økt enkeltheten med å koble til Internett, har kundebasen utvidet seg.

    Populariteten til netthandel er et globalt fenomen. Undersøkelser av internettbrukere har avdekket at 99 prosent av sørkoreanske internettbrukere har handlet på nett, tett fulgt av 97 prosent av internettbrukere i Tyskland, Japan og Storbritannia. 94 prosent av internettbrukerne i USA rapporterte at de hadde kjøpt noe på nettet. Å bruke et kredittkort til å kjøpe varer på nett er spesielt attraktivt for forbrukere i nye markeder som ikke lett kan finne eller kjøpe varer de vil ha i lokale butikker.