Våre anbefalinger

Hva er poenget med anmeldelser og hvorfor er de viktige for oss alle? Hvorfor skal du bry deg om andres meninger? Skal man ikke ha sin egen mening om alt? Jo, klart er det viktig å ha det, men det skader ikke å høre andres meninger slik at man kan gjøre et velinformert valg. 

Om du forteller meg at du har aldri hørt på andres meninger om ulike selskaper, tjenester eller produkter, vil jeg ikke tro deg. Husker du den dagen da kompisen din fortalte om det budsjettvennlige hotellet han valgte for ferien sin? Eller venninnen din som anbefalte restauranten som hadde den beste pizzaen i verden? Hva med bursdagen din da bestemor bestilte en skikkelig fancy kjøkkenmaskin for å bake deg en kake men den ble levert altfor sent? Om de hadde rett eller ikke er det opp til deg å bestemme, men uten de hadde du kanskje ikke lagt merke til verken hotellet, kjøkkenmaskinen eller verdens beste pizza.  

Det er mange andre mennesker akkurat som deg som lurer på det samme og stiller de samme spørsmålene. Det er gode sjanser til at spørsmålene du har er allerede svart på. Samtidig kan du hjelpe andre ved å svare på samme spørsmål de har men ikke har stilt ennå. 

Er du unik? Selvfølgelig er du det, er ikke vi alle? Har du noen gang opplevd at situasjonen din er litt annerledes enn det er for andre mennesker? La oss si du har en spesiell hudtype og du lurer på hva de med den samme hudtypen synes om hudpleie produktet du vurderer å kjøpe? Kanskje du er sensetiv for lyder og kan ikke sove når det er bråk på og utenfor hotellet ditt? Å lese anmeldelser og finne ut om andres opplevelser kan hjelpe deg å velge riktig hotell som vil passe dine krav. Et hotell som ikke har uendelige byggearbeid rett utenfor vinduene dine eller festglade mennesker vandre rundt om natten. Du er unik, ja, men du er definitivt ikke alene.  

Blanding av positive og negative anmeldelser av enhver selskap eller tjeneste hjelper både deg og selskapet. Ingen av oss er perfekte, og ofte selv beste selskap får kritikk, noe som er en god ting da selskapet vil trolig miste påliteligheten dersom alt virker for godt til å være sant. Samtidig, dersom du ikke blir informert om en potensiell ulempe på forhånd, vil det skape mer negativitet for både deg og selskapet siden det blir en ubehagelig overraskelse. Har selskapet håndtert forventningene til andre kunder? Kritikk kan hjelpe selskaper og tjenester til å forbedre og ros vil motivere de til å fortsette det gode arbeidet. 

Hva har ReviewsBird med det hele å gjøre og kan du forvente av oss? Nemlig utallige anmeldelser til enhver kategori for alt du måtte ønske innen selskaper, produkter og tjenester. 

Så hva synes du? Har din mening om andres meninger endret seg for det til det bedre nå? Om vi hjelper deg å finne svar til spørsmål som holder deg oppe om natten, vil du hjelpe andre med det samme? Del dine meninger, opplevelser, erfaringer og anbefalinger om alt som er viktig for deg.