Anmeldelser, erfaringer og klager

Pris 7
Levering 4

Totalt

6.5
100.0% vil kjøpe her igjen

Bokshop

Lesevirksomheten har sett sin topp det siste tiåret. Det er enklere og bedre å kjøpe bøker på nett, da de er tilgjengelige både billig og rast. Leveringen skjer på dørstokken, og du kan enkelt velge hvilken som helst bok fra enhver forfatter! Noen ganger har ikke bibliotekene en omfattende samling som et nettsted har. Bokshop er et slikt nettsted for å kjøpe bøker på nettet. De er et nettsted som selger bøker av nesten alle sjangre og fra forskjellige beste forfattere. Selskapet selger disse bøkene til lave priser. Anmeldelser er veldig viktige, da de hjelper oss å ta den riktige avgjørelsen før vi kjøper et produkt. Les anmeldelsene for Bokshop før du kjøper noe hos dem.

Om Bokshop

Butikken er et norsk selskap som har drevet med netthandel og nettbutikker i over 13 år. Kontoret deres er i Hoffsveien 92 i Oslo. Bokshop fører både store og små forlag. Bokshop er en rendyrket bokhandel på nett, som at grunnen til at du kun finner bøker i deres nettbokhandel. Bokshop påstår at de har tusenvis av fornøyde kunder, som inkluderer alt fra privatpersoner til bibliotek, sykehus, barnehager, skoler og privat næringsliv. Bokshop hevder å være spesialister på miljøvennlig bokhandel. Bokshop har fokus på miljøvennlig bokhandel. Hos Bokshop kan du pante bøkene dine når du er ferdig med dem, eller ikke vil ha dem mer. Når du handler bøker på Bokshop så kan du pante dem hos oss når du er ferdig og ti og med få gavekort tilbake. Les mer om panteordningen hos Bokshop. De har de en rekke ulike bøker du kan lese, både bøker fra virkeligheten eller oppdiktede historier. Liker du å lese bøker som gjør deg smartere, så har Bokshop alle bøkene du trenger her. Bokshop hevder vi leser bøker er fordi de gir oss underholdning. Det er en grunn til at så mange fantastiske bøker blir gjort om til film! Bokshop har bøker for baby, bøker for barn, bøker for ungdom, bøker for gravide, for menn, for studenter og bøker for skoleelever. Bokshop har bøker du burde ha lest, bøker du ikke kan legge fra deg og bøker som er verdt å lese. På Bokshop finner du alle bestselgere.

Produkter hos Bokshop

Butikken lar deg blant annet få bøker levert på døren, og dei har fast frakt på kr 39kr, med en leveringstid på 3-5 virkedager. Les mer om frakt på Bokshop. Er du student og trenger pensumbøker, eller lurer på hvor mye skolebøker koster? På Bokshop så strever de etter å alltid tilby billige pensumbøker og billige fagbøker for studenter. Benytter du deg av panteordningen deres kan du gå gjennom et studie og samtidig få de billigste bøkene på nett. Så lurer du på hvor kjøpe pensumbøker? Bokshop kan være et alternativ. På Bokshop finner du en rekke ulike bøker ti mange ulike behov. Blant annet kan du kjøpe Lærebøker til høyskole- og universitetsnivå, lærebøker til videregående skole og lærebøker til barne- og ungdomsskole. Butikken har også Trygg handel med Vipps, Klarna, Visa/Mastercard, Apple Pay eller PayPal. Ønsker du heller å kjøpe brukte bøker, kan Bokia.no passe deg, da de har billige og brukte lærebøker! Her kan du også selge dine gamle bøker.

Erfaringer med Bokshop

Anmeldelser er veldig viktige, da de hjelper oss å ta den riktige avgjørelsen før vi kjøper et produkt. Les anmeldelsene for Bokshop før du kjøper. Skriv din egen anmeldelse om du har handlet hos Bokshop.

Anmeldelser, erfaringer og klager

Les uavhengige anmeldelser, klager og erfaringer her. Vær oppmerksom på hvor du skal foreta kjøpet eller rangere en butikk der du har gjort et (nett) kjøp selv. På denne måten bestemmer alle selv hvilke butikker som er dårlige og gode!

Søkelys: Hva sier kundene våre?

E
Estefania 1 år siden
8
Jeg vil anbefale Bokshop.no! Jeg kjøpte noen bøker fra dem for en uke siden, og opplevelsen har vært helt fantastisk. Nettsiden deres er så brukervennlig og det var veldig enkelt å finne de...
S
Susanne 3 måneder
5
Jeg kjøpte en bok der 10. desember. Har enda ikke mottatt boken. Har sendt flere e-poster til kundeservice, men ikke mottatt svar på noen av dem.

Alle anmeldelser ( 2 )

Bokshop.no: Veldig Ofte Billigst På Bøker Med Pant Tilbake

Jeg vil anbefale Bokshop.no! Jeg kjøpte noen bøker fra dem for en uke siden, og opplevelsen har vært helt fantastisk. Nettsiden deres er så brukervennlig og det var veldig enkelt å finne de bøkene jeg ønsket. Det som virkelig skilte dem ut fra andre bokhandlere jeg har besøkt tidligere, er at de tar imot pant på bøker du tidligere har kjøpt hos dem! Bestillingen min kom også raskt hjem til meg, rett inn i postkassen min bare to dager etterpå - dette var inkludert i prisen og hadde ikke engang behov for å betale ekstra for leveringen. Jeg sjekket prisene hos andre online konkurrenter før jeg bestemte meg for å handle her, men Bokshop.no hadde uten tvil den beste prisen. Det faktum at de har et bredt utvalg av ulike sjangre gjorde innsamlingen av nye ting til biblioteket mitt mye mer interessant. Og sist men ikke minst, kan man pante sine gamle tekster som man ikke lenger trenger i bytte mot gavekort på fremtidige bestillinger!

E
Estefania 1 år siden
Bestille