Staypro Del anmeldelsen din og les erfaringer

Alle anmeldelser

Staypro

0% Ville handlet her igjen

Anmeldelser og erfaringer fra bedrifter i Norge Skriv en anmeldelse

Les anmeldelser, meninger, erfaringer og klager. Legg igjen din egen anmeldelse og vurder selskapet du handlet fra eller leide inn!

Spotlight: Hva sier kundene våre?

J
jani
Ikke la deg lure av billige priser! StayPro er en totalt useriøs nettbutikk som ikke har respekt for leveransetider eller den kostnaden påløpende forsinkelser koster kunden! Etter å ha ventet i...Les om

Alle anmeldelser (1)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Hvilke selskaper har du erfaring fra? Bidra til et transparent marked ved å sende inn en anmeldelse samtidig som du hjelper bedrifter med å forbedre påliteligheten.

  • Bestilling

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Generelt

    Dewalt Giraffsliper

    Ikke la deg lure av billige priser!
    StayPro er en totalt useriøs nettbutikk som ikke har respekt for leveransetider eller den kostnaden påløpende forsinkelser koster kunden!

    Etter å ha ventet i over halvannen måned på en Dewalt Giraffsliper (DCN800) fikk jeg et defekt produkt, og slipenettene som jeg bestilte sammen med produktet manglet, selv om de stod som leverte på nettsiden.

    Selv etter at jeg har sendt de videodokumentasjon på defekt vare og sporingsnummer på returen, så nekter de å sende en ny vare slik at jeg får kommet i gang med oppussingsarbeidet i kjelleren, hvor leieboer skal flytte inn, noe som gjør at vi taper flere tusen kr per mnd i tapte leieinntekter!

    Kundeservice er noen trassige svensktalene damer som ikke har peiling på noe som har med verktøy å gjøre, tar null eierskap i problemet, og gjør ingenting for å forbedre kjøpsopplevelsen din. "Saken må bare gå sin gang" var beskjeden jeg fikk, snart 2 måneder etter bestilling.

    Anbefaler heller å betale noen tusenlapper ekstra enn å bestille fra denne useriøse bedriften!

    For ordens skyld... varen ble bestilt 29.11.22, ordrenummer ...2457503. Jeg mottok en defekt vare og har enda ikke fått erstatning, per 01.02.2023. Jeg er nå i kontakt med forbrukerombudet ang. denne saken.


Andre så også på