ARK Bokhandel

ARK Bokhandel

ARK Bokhandel

Vi nordmenn er glad i bøker og har flere store bokhandlere. Men i dag kan det være både praktisk, tidsbesparende og enkelt å handle de vi ønsker av bøker og lignende på nett. ARK Bokhandel er en nettbutikk innenfor dette området, men hvordan finner du ut om dette er en trygg og pålitelig nettbutikk? Her på denne siden hjelper vi deg med å finne frem til de beste alternativene ved å dele informasjon og kundeanmeldelser fra andre som allerede har handlet hos denne nettbutikken slik at du enkelt kan finne ut om dette er en butikk som passer for deg!

Om ARK Bokhandel
ARK Bokhandel AS er en norsk bokforhandler som ble grunnlagt allerede 3 juli i 1978. ARK Bokhandel eies av selskapet Gyldendal ASA, et norsk forlagsfirma som ble etablert i 2000. ARK Bokhandel kjeden har rundt 143 butikker spredt over hele Norge, med over 1100 medarbeidere per 2020. ARK er et resultat av Gyldendals oppkjøp av flere selvstendige bokhandlere som Dahls Bokhandel, Erik Qvist Bok- og Papirhandel, F.Beyer Bok- og Papirhandel og F.Bruns Bokhandel. Hvert år deler kjeden også ut "ARKs barnebokspris" der barn og skoleelever bestemmer vinneren.

Produkter og tjenester av ARK Bokhandel
Nettbutikken til ARK Bokhandel fører et stort utvalg av bøker innen ulike sjangre, men fører også produkter innen kategoriene spill, kontorrekvisita, hobbyartikler, leker, elektronikk, hjem & interiør og skolesekker. I bokutvalget finner du alle de populære sjangrene som krim, barne- og ungdomsbøker, faglitteratur mm. I tillegg til fysiske bøker selger de også lydbøker. Andre varer du kan forvente å finne på nettsiden er tegne- og malesaker, reiseutstyr, notatbøker og dagbøker, bamser og kosedyr og krus og krukker. De har en egen Outlet side der du kan finne alle tilbuds- og kampanjevarer og det kan også være lurt å se opp for en rabattkode som kan gi deg ytterligere avslag dersom du bestemmer deg for å handle fra denne nettbutikken. Når du bestiller varer fra  ARK Bokhandel kan du velge mellom å få varene levert hjem til deg, eller "klikk & hent" alternativet som vil si at du kan hente varene i en av butikkene deres. Leveringstiden ligger på 3-10 virkedager og selskapet tilbyr gratis frakt på alle ordrer som overstiger en totalsum på 249kr, og du vil også motta et sporingsnummer slik at du kan følge med å pakken din underveis. Hos denne forhandleren har du 14 dagers retur- og angrerett som vil si at du i denne perioden står fritt til å returnere varen forutsatt at produktet fremstår som nytt, uåpnet og i originalemballasjen. De tar også i mot EE-avfall (elektriske produkter) av samme kategori som de selger uavhengig om varen er kjøpt hos de eller ikke.

Komplimenter, klager og tips om ARK Bokhandel
Har du benyttet deg av noen av tjenestene eller produktene til denne nettbutikken? Dersom du har handlet fra ARK Bokhandel setter vi stor pris på om du legger igjen en anmeldelse om din opplevelse slik at andre lesere lett kan finne ut om dette er en trygg og god forhandler på nett.