TUI
Anmeldelser, erfaringer og klager
Totalt
TUI
Hva ville være drømmeferien din? Sole på stranden? Sightseeing i favorittbyen din? Oppdage nye steder? Gå på ski i Alpene? Alle har en annen definisjon av en perfekt ferie. Derfor er det ganske vanskelig å finne ut hvilket ferieselskap som er best. Så hvilken bør du velge? Et av selskapene du kan ta en titt på er TUI. Men hva slags reisebyrå er dette? Hva slags hoteller tilbyr de? Hvor skal hotellene ligge? Hvilke byer opererer de i? Og hva slags bookingtjeneste og kundeservice vil denne reiseleverandøren tilby hvis kundene trenger litt hjelp? Den beste måten å få noen svar på disse spørsmålene på er ved å lese anmeldelser fra ekte kunder av TUI. Deres kommentarer, erfaringer, kommentarer, meninger og vurderinger kan hjelpe deg med å få et godt inntrykk av TUI og avgjøre om dette er din type selskap, eller om det finnes bedre alternativer for dine behov.
Om TUI
TUI er et reisebyrå. Navnet på selskapet kommer fra deres slagord: "Vi krysser 'T'ene, prikker 'I'ene' og setter 'U' i midten". Det betyr at de hevder å sette deg i sentrum av alt. De tilbyr alle slags turer. Det er byturer til byer som New York, Miami, Las Vegas, Kuala Lumpur, Dubai, Singapore med flere. Multisenterreisene deres lar deg se mer enn ett sted. De tilbyr også flyreiser til blant annet Lanzarote, Tenerife, Malaga, Florida og Mexico. Du kan også reise på cruiseferie til Mellom-Amerika, Kanariøyene, Nord-Europa, Island, fjordene, Karibia og diverse andre farvann. Og selvfølgelig er det ferier til Hellas, Sri Lanka, Barbados, Spania, Tyrkia etc. Skal du på ferie med familien din, har de noen gratis barneplasser som kan gi deg rabatt til barna dine. Og du kan reise på ferie til innsjøer og fjell. Tenk på destinasjoner som Sveits, Østerrike, Slovenia, Italia og Tyskland.
Tjenester til TUI
Du kan bestille fly via nettsiden deres. Men hvis du heller bruker mobiltelefonen, tilbyr de også en My TUI App som du kan laste ned. I begge tilfeller må du velge reisemål, avreiseflyplass, avreisedato, reisens varighet og antall rom og gjester. Hvis du trenger litt hjelp, kan du kontakte kundeserviceavdelingen deres for å få hjelp. Enten du opplever en utbrenthet eller sliter med mye press på jobben, vil det å dra på ferie dramatisk redusere stresset du opplever. Stress hjelper deg ikke med å se ting klart. Men når du tar en pause forstår du hvordan du kan balansere arbeid og liv og redusere effekten av stress og eventuelle tegn på utbrenthet. Tui ønsker å hjelpe deg med dette, ved å tilby deg en måte å dra på din drømmeferie. De jobber for å tilby en rekke ulike muligheter, og for å tilfredstille sine kunder.
Klager, komplimenter og tips for TUI
Har du noen gang bestilt ferie på TUI? Hvis det er slik, vil vi høre alt om bestillingsprosessen din og selve ferien. Hvor enkelt var det å sjekke tilgjengelige alternativer på nettsiden deres? Hvordan var hotellet? Oppfylte hotellrommet dine forventninger? Hvor lå hotellet? Hvordan var flyturen? Og hva slags kundeservice ga TUI sine kunder? Kort sagt: ville du booket på TUI igjen? Skriv din egen kundeanmeldelse om dette nettreisebyrået og fortell oss hva din mening om dem egentlig er.
Anmeldelser, erfaringer og klager
Søkelys: Hva sier kundene våre?
Alle anmeldelser ( 6 )
En herlig tur takket være TUI
Jeg nylig hadde en flott opplevelse med TUI! Jeg bestilte en pakkereise til Syden, og alt gikk glatt. Fra det øyeblikket jeg besøkte nettsiden deres var det tydelig at dette var et profesjonelt selskap som har lang erfaring innen reiselivsbransjen. Nettsiden er veldig brukervennlig og oversiktlig, så det var lett å velge den perfekte turen for meg. Kundeservice var også veldig hjelpsom da jeg hadde spørsmål om betaling og transport fra flyplassen. Da jeg ankom destinasjonen min, ble jeg imponert over hotellrommet mitt - det passet godt til mine behov og ønsker for ferien min. I løpet av uken fikk jeg mange grunner til å smile: fantastisk vær, vakre strender og god mat på hotellets restaurant. Alt i alt vil jeg absolutt anbefale TUI hvis du vil ha en problemfri ferieopplevelse med gode priserogValuta-for-pengene-garanti
SolTenerife
Dette er et Hotel jeg vill fraråde de fleste til å bo på. Da vi kom på hotellet var det ble vi tildelt rom i 11 egt . Da begynte bråket kl 24,00 , nattklubbene spilte ful musikk hele maten til kl 5 om moringen. Det var umulig å sove .Måte ta sovetabletter for og sove Hotellet er gammelt og slit. Det er 50 år gammelt. Frokost er ok, bufe middag er forferdelig. Det er ikke noe 4 stjerners Hotell toppen 2.Det er det verste hotellet vi har bod på. Kommer aldri mer tilbake på dette hotellet . Sur betjening. Vidar Lindqvist
ReiseoghotellCannes
Styr unna TUI! Useriøs aktør, kan ikke stole på informasjon og bistår ikke kunden. Kun ute etter pengene dine og bryr seg ikke om kunden
TuiNorge
Vi skal ha en familiereise til Madeira nå i slutten av juni med TUI. Helt fra vi startet bestillingen i vinter og helt frem til vi skal reise, har vi vært misfornøyd med informasjon og ikke minst med servicenivået i selskapet. Vi bestilte opprinnelig for 12 personer og ønsket å legge til en ekstra seng på junior suiten vi hadde bestilt. Dette viste seg å være helt umulig for TUI å hjelpe oss med tross det står 2 tomme senger i rommet og selvsagt vil vi betale mellomlegget. Vi har betalt over 170.000kr til TUI for turen makan til dårlig serviceinnstilling skal man lete lenge etter. Anbefaler absolutt ikke Tui og for meg helt uforståelig at et så stort og tilsynelatende proft reiseselskap kan opptre slik. For vår del så ender med at hele reisefølge reiser ned til madeira og forhåpentligvis vil hotellet vi bor på, være litt mer serviceinnstilte.
Reise
Vi booket en tur til Gran Canaria. 3 dager etterpå spurte vi om de kunne endre reisen for oss til et dyrere og mindre attraktivt alternativ. Turen vi har bestilt har gått opp i pris. Turen vi ønsker å bestille går stadig ned. For å gjøre endringen skulle de ha 6000 i tillegg. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ringe kundeservice om jeg var misfornøyd med svaret jeg fikk på chat. Jeg ringte og fikk snakke med en kundebehandler som ikke ga meg noe klart svar på klagen min. Hun skulle ringe meg opp på avtalt tidspunkt dagen etter, men ingen ringte. Jeg ringte selv inn igjen og har nå brukt flere timer på dette, og fikk til slutt svar av en 3. kundebehandler som ba meg vente enda en dag på å få svar. Mest sannsynlig for å slippe å fortelle meg at de ikke kunne gjøre noe med prisen nok en gang. Alt i alt så fikk TUI nok en misfornøyd kunde, og de tapte økonomisk. Tap for oss begge.
Skriv din egen anmeldelse
Andre så også
Vi bruker tilknyttede lenker på denne siden. Hvis du klikker og gjør et kjøp, kan vi motta en liten provisjon uten ekstra kostnader for deg. Takk for din støtte!