Startselect

Startselect

Startselect

Er du eller kjenner du noen som er glad i digitale spill og som bruker mye tid og penger på denne hobbyen? Er du ute etter et nettsted som selger gavekort og spillkreditt? Startselect er et selskap som tilbyr disse produktene og tjenestene, men hvordan kan du finne ut om dette er en trygg nettbutikk å handle fra? Her på denne siden hjelper vi deg med å finne de aller beste nettbutikkene. Vi deler informasjon, erfaringer og kundeanmeldelser fra andre brukere som allerede har handlet hos Startselect. På denne måten kan du enkelt finne den informasjonen du trenger for å avgjøre om dette er den rette butikken for deg!

Om Startselect
Startselect er en forhandler av gavekort og kreditt for digitale spill. Selskapet ble etablert i Nederland der de fortsatt har sitt hovedsete. De har eksistert siden 2009 og er nå til stede i flere land. Selskapet har et internasjonalt team og en kundeservice som er tilgjengelig på kundens språk. Startselect er en offisiell og autorisert forhandler som vil si at produktene dine tilbyr selges med støtte fra spillenes distrubutører eller utgivere. Dette skaper en større trygghet for deg som forbruker når det kommer til spørsmålet om produktene er ekte.

Produkter og tjenester av Startselect
Hos Startselect kan du handle gavekort og kreditter for digitale spill. Du kan kjøpe gavekort som gjelder for App Store & iTunes, Blizzard, Deezer, Netflix, Nintendo, PlayStation, Spotify og Xbox, tjenester som et stort antall av oss benytter seg av en eller flere av. Med disse gavekortene kan du selv, eller noen du gir det til, bruke det til å for eksempel kjøpe et abonnement hos Netflix eller Spotify, eller til å kjøpe apper i AppStore eller iTunes, eller bruke kreditt til å betale for funksjoner i spill eller apper som ikke er gratis. Dersom et slikt gavekort brukes til å kjøpe et abonnement hos for eksempel Netflix eller Spotify vil abonnementet vare så lenge som pengene på gavekortet rekker til å betale for. Når du kjøper et gavekort eller spillkreditt vil du motta en digital kode som du kan løse inn hos den valgte plattformen. Etter det vil du motta en melding fra selskapene for å fortsette abonnementet ditt. Når du handler hos Startselect har du automatisk 14 dagers angrerett på kjøpet ditt som vil si at du i denne perioden står fritt til å oppheve kjøpet så lenge du ikke har benyttet deg av gavekortet eller spillkreditten. Selskapet tilbyr betalingsalternativer som Visa, Mastercard, Vipps og PayPal.

Komplimenter, klager og tips om StartSelect
Har du benyttet deg av tjenestene eller produktene til dette selskapet? Da vil vi gjerne høre fra deg! Vi setter stor pris på om du legger igjen en anmeldelse om din opplevelse og erfaring. All informasjon du legger ved kan hjelpe andre med å finne ut om dette er en trygg og pålitelig forhandler. Si gjerne litt om eventuelle positive eller negative inntrykk du stod igjen med etter å ha handlet fra de. Gikk alt som det skulle under bestillingsprosessen og mottok du det du ble forespeilet?