Viaplay

Viaplay

Viaplay

Noen ganger trenger vi alle rett og slett bare et lite avbrekk fra hverdagen. Da kan det være fint å ha en form for tidsfordriv eller underholdning. Noen liker å se på videoer, andre vil heller bli oppslukt av en serie eller film. I dagens samfunn er fysiske DVDer og CDer blitt mindre og mindre vanlig, og de fleste av oss bruker online videoplattformer. En av disse plattformene er Viaplay. Viaplay tilbyr en rekke kjente filmer og serier, nyhetsprogrammer, samt en rekke dokumentarer og underholdning for barn. De har som mål å tilby underholdning til sine kunder, men holder de det de lover? Få svar på dette ved å lese gjennom anmeldelser fra Viaplay sine kunder. Hva har de å si om Viaplay sine tjenester? Var de tilfredstillt med utvalget? Møtte de noen problemer med kundeservice? Få svar på alle dine spørsmål her.

Om Viaplay
Viaplay er en videostrømmetjeneste for strømming av film, sport og TV-serier over internett. Tjenesten eies og drives av Nordic Entertainment Group, også kjent som NENT, og tilbys i de nordiske landene Norge, Sverige, Danmark, Finland og Island, i tillegg til flere andre land. Tjenesten startet i 2007 under navnet Viasat OnDemand, og hadde blant anned tilbud av sport og film. I mars 2011 byttet tjenesten navn til Viaplay, og i april 2021 hadde tjenesten 3,1 millioner abonnenter. Viaplay ble lansert i de baltiske landene Latvia, Litauen og Estland i 2016. I 2017 ble de baltiske versjonene av Viaplay solgt til All Media Baltics. I dag er dette en av de største strømmetjenestene som er tilgjengelige i Europa, og de jobber med å forbedre sine tjenester.

Sjekk også ut anmeldelser av andre tjenester.

Tjenester av Viaplay
Viaplay har et stort utvalg av serier og filmer. Blant serier finner du blant annet The Blacklist, Legion, Homeland og Outlander. De har som fokus å ha noe alle kan være fornøyd med. I deres utvalg finner du underholdning for folk i alle aldersgrupper og interesser. De har sjangere som krim, komedie og romantikk. De har også ulike abonnomentpakker. Du kan velge ulike pakker basert på hva du ønsker å se, og du kan også nytte deg av to gratis prøveuker, for å se om Viaplay er noe som passer for deg. Hos viaplay finner du også nyhetsprogrammer og et utvalg av underholdning for barn. Betalingen skjer hver måned, og du må være over 18år  for å kunne starte abonnoment. Om du møter problemer kan du kontakte deres kundeservice, og de vil hjelpe deg med å løse problemet du har møtt.

Erfaringer med Viaplay
Har du prøvd ut denne tjenesten før? Vi vil gjerne høre dine meninger. Hva har du å si om underholdningen til Viaplay? Har du noe du vil fortelle om seriene og filmene de tilbyr? Er tjenesten verdt pengene? Møtte du tekniske problemer med denne strømmetjenesten? Var utvalget godt nok? Hva burde potensielle kuner vite? Hva har du å si om selskapet? Vi vil veldig gjerne høre fra deg. Bruk noen minutter og skriv din egen anmeldelse og fortell fra hjertet dine ærlige meninger og tanker om Viaplay.