Twitch

Twitch

Twitch

Ser du på direktesendinger? Direktesending er utviklingen av direktesendt TV. Årsakene til at direktesendt TV gjorde så stor innvirkning var fordi det brakte seerne oppdatert, informativt og tilgjengelig innhold. Selv om det fortsatt er populært, har bruken av lineær TV vært i nedgang siden nettstrømming ble introdusert. Nedgangen kan skyldes veksten av strømming og et skifte i seernes atferd. Nettvideoindustrien viste seerne at de burde ha kontroll, og at de kan se hva de vil når de vil ha det. Twitch er en online livestream tjeneste der du kan se ulike personer sende live, men kan du stole på denne tjenesten? Lever den opp til forventningene? Finn ut ved å lese gjennom anmeldelser som er lagt igjen av Twitch sine brukere. På denne måten kan du ta en bedre informert avgjørelse før du bestemmer deg for om du ønsker å nytte deg av Twitch.

Om Twitch
Twitch ble grunnlagt i 2011 som et spin-off-selskap av forgjengeren Justin.tv som ble grunnlagt i 2007 av Justin Kan og var bare en livestream av Justins daglige liv. I dag er Twitch den største livestreamingplattformen i verden og streamer alt fra virkelige hendelser til videospill og e-sport.  Justin.tv begynte med at bare noen få personer kunne kringkaste, men åpnet senere opp for flere mennesker. Justin.tv gjorde det mulig for spillere å sende live fra telefonene, datamaskinene og spillkonsollene, på samme måte som Twitch fungerer i dag. Twitch er en amerikansk livestreamingtjeneste, som fokuserer på livestreaming av videospill, inkludert sendinger av esportkonkurranser. Du finner også musikksendinger, kreativt innhold og mer innhold. Selskapet drives av Twitch Interactive, som er et datterselskap av Amazon.com. Innholdet på nettstedet kan sees enten live eller via video on demand.

Les anmeldelser av andre tjenester hos ReviewsBird.no

Tjenester av Twitch
Twitch er en videostreamingplattform som tilbyr en morsom, sosial måte å se folk spille spill på. Gjennom Twitch-appen eller og online på Twitch.tv spiller og som sender spillene sine live. Spillerene er mer kjent som streamere, og de gir kommentarer til handlingen. Denne plattformen tilbyr streamere en måte å bygge et forhold til sine fans. Alle kan lage seg bruker på Twitch og strømme innhold på sin egen kanal. Det er for eksempel vanlig å strømme at man spiller ogl samtidig kommenterer det som skjer i spillet. Mange tjener penger på å spille og dele slikt innhold, enten ved at seere donerer penger eller gjennom reklameinntekter. Twitch blir også brukt av større selskaper for å sende store e-sportarrangementer og pressekonferanser. Twitch ble for eksempel brukt av Sony for å lansere spillkonsollen PlayStation 5.

Erfaringer med Twitch
Har du noen gang testet ut twitch? Vi vil gjerne høre om dine meninger. Hjelp potensielle kunder ved å dele din erfaring med dette selskapet. Hvor lett var det å finne frem til de ulike streamene? Er deres tjenester virkelig så bra at du vil anbefale de til venner eller familie? Hva slags kundeservice gir Twitch hvis du går til dem med spørsmål, klager eller problem? Skriv din egen personlige anmeldelse og del din mening om Twitch med andre til potensielle kunder som vet hva de kan forvente hvis de bestemmer seg for å prøve ut denne tjenesten.