HBO

HBO

HBO

Liker du å se på filmer og serier? Om svaret ditt var ja er du ikke alene. Vi har et hav av ulike filmer og serier der ute, og det er mest sannsynlig noe alle kan like. I tillegg har vi en rekke ulike strømmetjenester som sender disse filmene via nett, slik at du slipper å kjøpe DVDer eller CDer, og kan spille av dine favorittserier og filmer fra hvor som helst. En av disse strømmetjenestene er HBO. Dette er en strømmetjeneste du sikkert har hørt om. HBO har et stort utvalg av serier og filmer på sin nettside, og har til og med produsert sine egne. Men er HBO noe for deg? Har de et godt nok utvalg? Er tjenesten verdt pengene? Fungerer nettsiden slik den skal, eller er den forvirrende? Er det bedre alternativer der ute? Få svar på alt dette og mye mer ved å lese gjennom ærlige kundeanmeldelser fra HBO sine kunder. På denne måten kan du ta en bedre informert avgjørelse, før du velger å nytte deg av disse tjenestene.

Om HBO
Home Box Office (HBO) er et amerikansk mediehus som startet i 1965. I starten het selskapet The Green Channel, men endret navn i 1972. Etter hvert har HBO også etablert seg som en av verdens største nettsted for digital-TV. I 2020 lanserte HBO strømmeplattformen HBOMax, som har vært tilgjengelig i Norge siden november 2021, og erstattet HBO Nordic. Home Box Office startet opp som en lineær betalings-TV-kanal som hadde sine første sendinger i 1972. Målet var å sende kinofilmer og egenproduserte fjernsynsserier, som betyr at de ville sende TV-produksjoner som HBO selv produserte. Noen av seriene som har blitt produsert av HBO er Oz, Sex og Singelliv, Sopranos, Ingen grunn til begeistring, Seks fot under, Krigens brorskap, Entourage, Rome, The Wire, Genera og mer. HBO Max er en strømmeplattform som samler hele HBO sammen med flere TV-favoritter, storfilmer og nye Max Originals, slik at alle kan finne noe de liker. Stream serier som Friends, Looney Tunes Cartoons, Wonder Woman, Studio Ghibli-samlingen og mye mer.

Tjenester av HBO
Hos HBO finner du en rekke ulike show og filmer. Du finner blant annet The Suicide Squad, The Conjuring: The Devil Made Me Do It, Godzilla vs Kong, Reminiscence, Malignant, Those Who Wish Me Dead Mortal Kombat i tillegg til mange flere. Du finner også orginale serier og filmer som er produsert av HBO. HBO har som mål å nå ut til store deler av verden med digital underholdning.

Erfaringer med HBO
Har du noen gang prøvd HBO? Vi vil gjerne høre om din mening. Fant du det du underholdning du likte? Levde seriene og filmene opp til dine forventninger? Møtte du noen problemer eller utfordringer? Ville du anbefalt HBO til en venn eller et familiemedlem? Kommer du til å fortsette som kunde hos HBO? Hva har du å si om selskapets kundeservice? Hvordan var prisene? Del din tilbakemelding ved å legge igjen en anmeldelse. På denne måten kan du hjepe potensielle kunder finne ut om dette er en strømmetjeneste de kan stole på eller ikke. Din tilbakemelding blir satt pris på.