Opera Del anmeldelsen din og les erfaringer

Opera

Anmeldelser og erfaringer fra bedrifter i Norge Skriv en anmeldelse

Spotlight: Hva sier kundene våre?

J
Jared Mayert
Opera er en utmerket nettleser som jeg nylig har prøvd. Jeg var på jakt etter en raskere, sikrere og smartere nettleser enn de forhåndsinstallerte alternativene på datamaskinen min, og jeg ble ikke...Les om

Alle anmeldelser (1)

• Bestilling

Service

Prisnivå

Levering

Ville handlet her igjen
    Generelt

En Omtale Av 'Opera' För En Fantastisk Opplevelse

Opera er en utmerket nettleser som jeg nylig har prøvd. Jeg var på jakt etter en raskere, sikrere og smartere nettleser enn de forhåndsinstallerte alternativene på datamaskinen min, og jeg ble ikke skuffet med Opera. En av de tingene som imponerte meg mest om denne nettleseren var hastigheten. Nettsider lastes inn umiddelbart uten noen form for forsinkelse eller avbrudd. Dette har virkelig økt min produktivitet når jeg surfer på internett. I tillegg er Opera også veldig trygg å bruke når du surfer på nettet. Med funksjoner som innebygd VPN, blokkering av sporing og annonser vil du ikke få noen uønskede overraskelser mens du bruker denne nettleseren. Det beste med Opera er imidlertid at den kommer med så mange praktiske funksjoner inkludert i ettersom det gir bedre personvern og mulighet til å opptimere din arbeidsflyt. For eksempel kan du synkronisere bokmerker mellom enheter, starte direkte fra hvor nettsiden ble lukket sist gangen man anvendte dette verktøy tidligere osv.. Alt i alt vil jeg si at Opera helt klart lever opp til sitt rykte om å være raskere, sikkrere og smartere enn andre standard-nettleserne der ute!